*Legg gjerne inn en kommentar hos meg*

søndag 4. mars 2012

"Søndagsmorgen har gull i munn"


Endelig SØNDAG! Åååå som jeg har Lengtet etter en rolig søndagsmorgen. 
Etter en i overkant hektisk uke er det deilig å kunne slappe av og nyte en kopp kaffe i ro & fred:)


Endelig tid til å sette seg ned, høre på radio, drikke kaffe, blogge og lese i det nye BoligDrøm.
Gjett om jeg ble StoLt & GLaD da jeg så den fine reportasjen fra Sjokolade Piken! 
Dette er min favoritt kafé i Stavanger! Mmmm deilig varm sjokolade med MyE krem, kan anbefales!
Her er stort utvalg av deilig sjokolade, kaker, desserter og kaffe. Med andre ord: et eldorado for Kjersti ;)
Kan anbefale ALLE en tur innom her.



 Ønsker dere alle en riktig fin søndag og fin fin ny uke :)

*Klem Kjersti*


6 kommentarer:

  1. Så kjekt :) Dette er en av mine favorittplasser også :) Fin søndag til deg :)
    Tine

    SvarSlett
  2. kjersti :) i did exactly the same this morning, drinking coffee, listening to the radio and reading some nice blogs ( like yours ) :)
    wish you a nice rest of the day !
    (by the way your coffee cup is cute )

    hugs, svenja

    SvarSlett
  3. Finnes ikke bedre enn rolige søndagsmorninger med god tid ♥
    Flotte bilder!!
    Her stod jeg opp litt før de andre i dag og kosa meg med blad og rundstykker:)
    Så dro vi sammen til gudstjenste, har en konfirmant som trenger 3 kirkebesøk i løpet av våren:) Det var faktisk ganske koselig, hehe:)

    Ha en fin fin søndag:)

    SvarSlett
  4. Så koselig med slike søndager! :)

    Herlige bilder! Fin uke til deg! KOS deg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Helt enig Kjersti, beste sjokoladedrikken :))
    Tror jeg får handle med meg Boligdrøm neste gang jeg er i butikken !! Ønsker deg en fin uke ;)
    Ps Skal du på bloggtreff??
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Den koppen var utrolig stilig=)

    Husker jeg var på sjokoladepiken da jeg bodde i stavanger. Det var egentlig mange fine kafeer i stavanger=)

    SvarSlett

Så kjekt at du legger igjen en kommentar. Tusen takk!
*Klem Kjersti*