*Legg gjerne inn en kommentar hos meg*

fredag 8. mars 2013

Gratulerer med dagen jenter...



Utsett ikke til i morgen det som kan GLEDE deg i dag


8. Mars

Vår, sol, helg...

NEI jeg skal ikke utsette noen gleder! 
Denne helgen skal jeg GLEDE meg alt jeg kan og glede andre NATURLIGVIS.
Den største gleden det ;)

Var så heldig å komme over denne fine vasen (og en til, som jeg ga bort til en venninne) i en antikk- og bruktbutikk, for bare, hold dere fast: 250 kr hver!
Da jeg var i Aalborg fant jeg (nesten) like i butikken LOFTbyLOFTET (som må besøkes) og der kostet disse over 600 kr og oppover!
Jeg føler meg HELDIG :)

PS! Tusen takk for kommentarer dere legger igjen hos meg, blir så glad :)
Og velkommen til nye FØLGERE, det gjør meg også så glad!

Fin helg til dere

Ta vare på de små øyeblikk

-Klem Kjersti-


2 kommentarer:

  1. Så herlig vase og friske blomster er aldri feil:)herlig å gjere så gode kupp:)
    Ønsker deg ei fin helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Jeg er også blitt flinkere til å ta vare på de små øyeblikkene, ikke se så langt frem og glede meg over NÅ... Da blir livet så mye enklere og gleden større.... Ha en superfin helg.

    SvarSlett

Så kjekt at du legger igjen en kommentar. Tusen takk!
*Klem Kjersti*