*Legg gjerne inn en kommentar hos meg*

mandag 22. april 2013

Hagemøbler! Hvilke? Hvor?...



Joda, selv om våren glimtrer med sitt fravær 2013!
Er det tid for å fylle på med inspirasjon til 
sesongens HAGEMØBLER!

Hagemøbler er jo ikke noe en bytter ut hvert år.
Jeg har hatt mine i mange år.. 
De er godt igjennom MANGEN strøk med olje og til slutt maling!
Men i år er det tid for utskifting, ENEDLIG!

               

Nå gjelder det BARE å finne noen som jeg liker
og som vil vare en stund!
Kom gjerne med TIPS om hvor jeg kan 
finne litt INSPIRASJON!
En nettside, blogg(en din), magasiner...?


 Isklumper laget av vann med RØD konditorfarge!
Bare fordi det er 
GØY!


En smak av SOMMER!



Setter stor pris på tilbakemeldinger og 
kommentarer dere legger igjen hos meg..
TUSEN TAKK! 

Fin dag til dere som titter innom 
De små øyeblikk

-Klem Kjersti-

9 kommentarer:

  1. Det finnest så masse flott i hagemøbler men å investere i dyrt har eg aldri gjort,med masse dårlig vær og lite lagringsplass så har eg nokon eg har malt i kvitt og dei står ute heile året!
    Det som er supert er jo vedlikeholdsfrie møbler som tåler masse:)lykke til i jakten på nye:)

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det finnes så mye som er vedlikeholdsfritt nå:
    Jeg ser at det billige vi har kjøpt tidligere av tremøbler,
    har bare vart noen få år.
    De møblene jeg har pusset på har vi hatt i mange år. De kan jo vare evig, men det er
    jo litt vedlikehold på de:)
    Håper du finner noe du liker. Utvalget er i hverfall stort!:)
    Ha en kjempefin mandag!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Om kanskje ikke lommeboken strekker til alltid så har i alle fall Slettvoll mye fint og til inspirasjon....

    SvarSlett
  4. Finnes så mye fine møbler...
    Var på hagetreff på Skeidar her for ikke så lenge siden, og de hadde veldig mye fint:)
    Men jeg syns i grunn alle har stort sett de samme møblene:)
    Ikea har og mye fint, men kvaliteten der er ikke av det beste slaget...

    Uansett, lykke til med valget, det er et hav:)
    Men det blir nok veldig hyggelig og ta de i bruk ♥

    SvarSlett
  5. heldigen som skal til innkjøp av nye hagemøbler. Det blir litt av en jobb, det er jo så mye fint å velge mellom, har selv vært å sett litt, men skal desverre ikke kjøpe nye iår. lykke til i jakten:-)

    SvarSlett
  6. Så moro å handle nye møbler ,heldige deg!) det er så mye fint!!
    Skulle jeg handla det nå ,måtte det blitt noe bambus-liggestoler fra H&C.
    Her i huset planlegger vi å snekre en vinkelsofa til verandaen. Og neste trekk blir å bygge tak over ,hihi, været er jo ganske ustabilt.
    Lykke til med valg av møbler, og takk for hyggelig kommentar tilbake)
    Riktig god kveld til deg!

    SvarSlett
  7. Bambus er jo veldig fint og vedlikeholdsfritt :-) men dyrt og kanskje ikke best på komfort.
    Vanskelig å velge med så mye forskjellig og så mye fint ! Lykke til :-)

    SvarSlett
  8. Jeg har så lyst å bytte ut verandamøblene i år, fra stoler i metall og bord i metall/glass til en sofagruppe... kanskje? Og så har jeg veldig lyst på en sånn "hvitløk" - det hadde vært noe å slappa av i på en varm sommerdag:) Jeg tror det blir plastrotting neste gang vi bytter ut. Kanskje ikke det mest elegante men det finnes jo noen tøffe møbler der også, og så er det jo veldig holdbart. Og rimelig - ikke minst (du vet vel at jeg er sunnmøring;D)

    Lykke til med møbelkjøp, jeg kommer inn igjen og henter inspirasjon etterhvert. For du deler vel;)
    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  9. Har lite tips å dele, det er så utrulig mykje å velgje mellom. Du må bare bruke litt tid på å sjekke rundt. Ta for deg alle katalogar og nettsidene til dei store møbelvarehusa og finn ut kva du likar. Egentlig er det lurt å vente til hausten når det kjem på salg...men kven har tid til å vente på det når ein ventar på våren!!? Lykke til og go` helg, klem

    SvarSlett

Så kjekt at du legger igjen en kommentar. Tusen takk!
*Klem Kjersti*